GaborSzakacs

Játékosság és kifinomult ízlés a Givenchy ünnepi kampányában

2024. november 30. - gaborszakacs

Az elegancia, az intellektus és a nosztalgia lengi körül a Givenchy Holiday 2024 Campaign-t. A világhírű francia divatház ünnepi kampánya a szezon családi és baráti összejöveteleinek bensőséges, ugyanakkor kötetlen hangulatát ragadja meg. A különleges textúrákban és az aprólékos részletekben egyszerre érezhető a kortárs divat szabálytalansága és az időtlen párizsi sikk. 

1_givenchy_1.jpg

A Givenchy Holiday 2024 Campaign az elegancia, az intellektus és a szezonális nosztalgia világába repít el bennünket. A világhírű francia divatház legújabb kampányát Mark Kean fotós kapta lencsevégre. A képeken és a kisfilmen szereplő Mary Ukech és Milo de Clerck modellek a családi és baráti összejövetelek és az azokhoz tartozó rituálék művészetét idézik meg, újradefiniálva az ünnepi hangulatot a kifinomult báj és a visszafogott játékosság keverékével.

A nosztalgikus pillanatokat okozó divatanyagban a szereplők olyan logikai játékokkal ütik el az időt, mint a sakk és a go, emellett felbukkannak bonyolultabb fejtörők is. Minden jelenet sok-sok rétegnyi szimbolikát rejt magában, miközben egyensúlyt teremt a formai elegancia és az ünnepi csillogás között. A Givenchy kiváló érzékkel és ízléssel ragadta meg a hangulatot, amelyben egyszerre érződik bensőségesség és a kötetlenség. A ház különleges textúrái és apró részletei egy kortárs, ugyanakkor ünnepi narratívát közvetítenek.  

Kean fényképei kibővítik a történetmesélést. Gondosan kidolgozott kompozíciókat kínál, hogy a játékokba belemerült modellek közötti mélység, az intrika, a feszültség, a vonzalom is érezhetővé váljon. Ez egy igencsak átgondolt vizuális nyelv a Givenchy részéről, amivel az elmúlt szezonok kampányait folytatja, közben egy letisztult, új, kreatív irányba viszik el a márkát. Az ünnepi szezon árnyalt rituáléit úgy mutatja be, hogy az az intellektuális játék érzésére rezonál. Zseniális, nemde?

Miközben a Holiday 2024 kampány lenyűgöző és fantáziadús a Givenchy világába enged bepillantást, addig a háttérben már elkezdte a munkát a divatház új kreatív igazgatója, Sarah Burton. Az Alexander McQueennél töltött éveit ismerve biztosak lehetünk abban, hogy a következő szezonokban olyan élményben lesz majd részünk, amelyekkel egyszerre gyönyörködtet és felhívja a figyelmet a kortárs divat értékes szegmenseire is.

A kampányhoz tartozó kisfilmet itt tudjátok megnézni:

Fotók: Givenchy Holiday 2024 Campaign / Givenchy Official

Videó: GIVENCHY I A Holiday Game / Givenchy Official YouTube Channel

Kövess a közösségi oldalakon is: a Facebookon ITT, az Instagramon ITT és a TikTokon ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://gaborszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr5118738656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása