Tiszta, minimalista és nyugodt hangulatot árasztó fotósorozattal indult neki a 2024-es tavasz-nyári szezonnak a Givenchy. A világhírű francia divatház aktuális kampánya a márkára jellemző könnyed és modern eleganciát ábrázolja. A kollekció a fekete, az arany, a csontszín és a királykék textíliák négyszögében jött létre, a kecses és nőies ruhadarabokat egy cseppnyi fémes csillogás teszi emlékezetessé.
A Givenchy a párizsi sikk egyik legjelentősebb mérföldköve. A világhírű divatházra jellemző letisztult és finom Audrey Hepburn-féle elegancia az elmúlt években egy újraértelmezett és ultramodern megjelenéssé alakult át. A 2024-es tavasz-nyári kampány is ennek égisze alatt készült.
A Kacper Kasprzyk által lencsevégre kapott fotósorozatban Amelia Gray amerikai modell pózol egy éterien nyugodt, fehér függönyökkel és üvegszerű bútorokkal berendezett térben. A tiszta és minimalista környezet kiemeli a ruhasorozat legfőbb értékét, a kecses és nőies formavilágot. A modell kaliforniai szépsége kitűnően illik a fekete, az arany, a csontszín és a királykék textíliákhoz.
A precíz szabású, túlméretezett kabátok, az éles vágások, a határozott vonalú miniszoknyák mellett felbukkan a titokzatosan romantikus Givenchy-estélyi, ezúttal fekete csipkeruha képében. A kollekcióhoz izgalmas ívű, ezüst és arany csatokkal ellátott, láncos, szoborszerű táskákat, ikonikus Shark Lock csizmákat és fémes-fényes csillogású Giv-Cut napszemüvegeket társított a márka designere. Matthew M. William a Givenchy egyedülálló savoir-faire-jét mutatja be ebben a nem mindennapi gyűjteményben.
Fotók: Kacper Kasprzyk / Givenchy Spring-Summer 2024 Campaign
Kövess a Facebookon ITT, az Instagramon ITT és a TikTokon ITT!