A CDLP 2024-es ősz-téli kampánya Jon Kortajarena közreműködésével a luxus és a fenntarthatóság tökéletes összhangját mutatja be. A prémium fehérneműket gyártó svéd márka új kollekciója cellulóz alapú, bőrbarát és környezetbarát textíliából készült pólókat és boxeralsókat kínál. A kisfilm és a fotósorozat a karizmatikus spanyol modell főszereplésével készült Ibizán, a természetes könnyedség és stílusos megjelenés jegyében. A CDLP célja, hogy etikusan előállított és kényelmes alapdarabokat kínáljon a modern férfiak számára, akik értékelik a stílust és a környezetvédelmet.
CDLP - Kényelem, stílus és fenntarthatóság
A svéd CDLP egy 2016-ban alapított prémium divatmárka, megálmodói Christian Larson filmrendező és Andreas Palm üzletember. A brand elsődleges célja a férfi fehérneműk világának forradalmasítása volt azzal a szándékkal, hogy fenntartható anyagokból készítsenek minőségi, időtálló darabokat. A CDLP olyan innovatív textíliákat használ, mint a cellulóz alapú Tencel™ Lyocell, ami természetes, környezetbarát, légáteresztő és bőrbarát anyag, biztosítva a kivételes kényelmet.
A CDLP az egyszerű, kifinomult stílusáról ismert, új szintre emeli a mindennapi alapruhatár elemeit, mint a fehérneműk, zoknik és pólók. Az etikusan gyártott termékeiket főleg Portugáliában készítik, különös figyelmet fordítva a részletekre és a környezeti hatások minimalizálására. A márka gyorsan bővítette kínálatát, ma már férfi utcai viseletek, alsóruházat, zoknik és fürdőruhák is megtalálhatóak a kollekciójukban.
A CDLP célközönsége a modern, tudatos férfi, aki nemcsak a stílust, hanem a fenntarthatóságot is fontosnak tartja, és olyan szetteket keres, amelyek egyszerre kényelmesek és stílusosak.
Jon Kortajarena szexi kisugárzása és az őszi kollekció
„Utazáskor számomra a fehérnemű, egy farmer és egy póló a legfontosabb – végül mindig ugyanazokat a dolgokat hordom. A CDLP elkötelezettsége a fenntartható anyagok iránt összhangban áll az értékeimmel, és bárhová is megyek, a darabjaikat mindig magammal viszem” – vallja Jon Kortajarena, a nemzetközi divatvilág legsármosabb modellje, aki a természetességével ismét lenyűgöz minket ebben a kampányban.
Az ősz-téli kollekció a férfi alapruhatárat - a fenntartható luxus és az időtlen stílus találkozásával - új szintre emeli. Az 58 másodperces kisfilm Ibiza festői tájain játszódik. Jon egy modern villa hálószobájában ébred, gabonapelyhet reggelizik, táncol a nappaliban, súlyzózik a teniszpályán, majd egy kék kabrióba pattan és elindul bevásárolni. Aztán alsónadrágban flipperezik, majd csobban egyet a mediterrán villa hűs medencéjében. Mmm, micsoda tökéletes nap a napfény és a tengerpart kavalkádjában! Ezek a pillanatok nemcsak az egyszerű, minőségi ruhadarabokat, hanem Kortajarena természetes kisugárzását és az élet öröme iránti szenvedélyét is bemutatják.
A CDLP új perspektívát hoz a férfiak ruhatárába középpontban a Tencel™ Lyocell és Pima Cotton keverékéből úgynevezett twill-szövéssel készült, kényelmes és letisztult szabású, bordázott pólókkal, légáteresztő felsőkkel és a márka védjegyévé vált, kivételes minőségű boxerekkel. A minimalista, mégis elegáns színpaletta – amelyben a fekete háziköntös is feltűnik – tökéletesen harmonizál Jon stílusával. A spanyol modell természetes, könnyed megjelenése a divatanyagot a modern férfiasság hiteles bemutatójává teszi.
Nem csupán egy új kollekció ünnepét láthatjuk, hanem a CDLP filozófiájának szimbólumát is. Egyszerű, stílusos ruhadarabokat, amelyek tökéletesen illenek a mai férfi mindennapi életéhez – akár egy tengerparti sétáról, akár a nagyvárosok utcáiról van szó.
Tekintsétek meg a kampányképeket:
Fotók: CDLP Fall 2024 Campaign / CDLP Official
Videó: Jon Kortajarena for CDLP / CDLP Official YouTube Channel
Kövess a közösségi oldalakon is: a Facebookon ITT, az Instagramon ITT és a TikTokon ITT!